ANUNT!!!!!!

Scumpi mei cititori ,ca urmare a mesajelor voastre de pe mail ,in care va exprimati supararea pentru ca nu am mai postat pe blog ci numai pe Wattpad  am hotarat sa  imi creez un site cu toate povestile mele de pana acum .

http://taramulfictiunii.blogspot.ro/

Am luat decizia asta deoarece consider ca va fi mai usor si pentru voi si pentru mine ,intrucat chiar incepuse sa-mi displaca  dezordinea asta ,ce o am pe WordPress .Oricum voi posta pe noul site frecvent si chiar daca postez si pe Wattpad asta nu insemana ca vechile mele povesti neterminate le las balta .Pe Wattpad am   3 povesti  ,Povestiri din cripta(pe care voi deja o stiti )Babysitter for vampire ,din care am si postat aici si Sotul meu bestia ,care este in faza de idee  ,pe care o voi continua mai tarziu ,toate acestea le gasiti pe site .Sper ca va fi mai usor acum  pentru toti ,asadar va rog sa va bagati noua adresa ,sau ma rog so o tineti minte ,pentru ca pe  Wordpress nu voi mai posta .Va astept pe Taramul Fictiunii ,cu bratele deschise !O saptamana placuta !

Lasă un răspuns

