Babysitter for vampire

Hey dragilor ,ce mai faceti ?!Sper ca bine si va bucurati de scoala asa ca mine ,glumeam!!!Doamne ce n-as da sa mai fie august din nou !!!Oricum  aceasta este partea a-2-a din B.F.V sper  sa va placa .

O apropo ,am cateva intrebari care mi s-au pus pe  mess si trebuie sa raspund la ele

In primul rand nu abandonez Adevarul invinge timpul ,dar dupa cum probabil ati vazut ,povestea are foarte multa incarcatura emotionala si e mai greu sa scrii la ea fara inspiratie suficienta ,dar lucrez la asta .B F V insa e mai mult o joaca si o sa radeti este o idee ,care mi-a venit in timp ce ma jucam Sims 3 (in vacanta ,draga de ea ),ei ca sa vezi cum poate sa te loveasca inspiratia .

In al doilea rand cineva m-a gasit pe Wattpad si m-a intrebat daca renunt la blog .Never ever!Nu  as face asa ceva niciodata,aici sunt adevarati mei cititori ,care m-au urmarit de-a lungul timpului si tot aici sunt povestile mele serioase .Practic blogul asta este casa mea  fictionala si nu voi renunta la ea .Wattpad este…….nu stiu mai mult citesc pe el  si m-am gandit ca este o cale buna pentru ca mai multa lume sa gaseasca acest blog ,dar  principala mea  pagina pt povesti este aceasta .Deci aceste fiind spuse sper ca am lamurit pe toata lumea si va rog daca aveti nelamuriri doar contactati-ma si o sa va lamuresc .Va pup ,lectura placuta!

Cap II Prima zi

 

 

 

Cobora si ultima treapta cu gratia unui rege ,privirea lui ramanand   rece si seaca

Se intoarce catre mine

-Am auzit ca esti americanca !spuse el in engleza  privindu-ma cu ochii sfidatori

-Da ,sunt ,domnule si inteleg daca asta va deranjeaza !fara sa-i mai pot tine privirea am retraso pe  a mea spre podea

Nu a mai spus nimic  o perioada ,apoi a continuat

-O sa vorbesc in engleza ,pt ca majoritatea  celorlalte cunosc limba si cine nu cunoaste   o sa le explic pe romana . vocea ii era  la fel de mortala ca  clinchetul unui sarpe cu clopotei inainte sa se repeada la tine

-Ok !am soptit  fara sa ridic ochii

-Atunci dati-mi voie sa va spun cateva lucruri esentiale .Copii mei sunt foarte protejati  si orice dorinta trebuie sa le fie indeplinita .Nu au voie sa iasa de pe proprietate decat  cu mine .In rest pot iesi afara sub supravegherea voastra .In spatele casei  este amenajat un parc de joaca ,copii pot sta acolo cat doresc .Nu le veti impune nici o regula ,manca cand vor ,se joaca cand vor  ,iar atunci cand ei doresc ca voi sa plecati ,plecati .Nu aveti voie sa parasiti   proprietatea decat cu aprobarea mea .S-a inteles ?

Pe timpul discursului sau mi-am ridicat privirea spre el .Nu se uita la mine ,dar puteam sa imi dau seama ca vorbea foarte serios .Dupa cate se pare   nu  are nevoie de o bona ci de un paznic .De ce m-am bagat eu oare in asta ,barbatul asta pe cat de minunat arata ,pe atat mi se pare de tignit .Oh ,calmeazate Any nu o sa te aleaga pe tine si vei putea pleca ,poate ca una dintre fetele de-aici are masina  si te va duce pana la autostrada .Deci  totul se va termina cu bine .

-Domnule Dorian ,am o intrebare . vorbi o fata micuta de statura ,dar foarte draguta

-Spune !ordona  privind-o enervat

-Daca li se intampla ceva la copii ,sau se ranesc ,ce facem ?

-Asta nu va fi o problema ,copii mei sunt foarte atenti !In orice caz cred ca ar cam fi timpul sa  ii cunoasteti si sa aleaga ………….

-Pardon ?!Sa aleaga ei ?intreba alta fata

Domnul  Dorian nu o baga in seama  ,invartindu-se pe un picior se intoarse catre o usa din partea dreapta  ,inaintand  usor  si cu gratie spre ea .Se opri la jumatatea drumului  si fara sa se intoarca  ,vorbi din nou

-A si inca ceva , daca ridicati tonul fie si cu o octava mai sus decat trebuie  sau daca incercati sa-i atingeti   fara ca ei sa vrea ,o sa ma asigur personal ca  veti primi o pedeapsa pe masura ! vocea lui denota seriozitate ,iar felul raspicat in care spusase cuvinte imi amintea de un  dictator care vorbea armatei sale

Domnul Dorian isi continua drumul spre usa si se opri chiar langa ea .Usa se deschise fara ca el sa o atinga si in camera pasira doi copii .Dar ,de fapt ce tot spun ?!Nu erau copii !Copii nu aveau  o pile atat de alba si fara defecte ,incat fara sa o ating stiam ca e fina ,nu aveau  chipuri atat de luminoase si de  fermecatoare sau mai bine zis mirifice .

Nu mai vazuse in viata mea asemenea copii,nici macar in reviste ,unde se lucrase cu programe la greu .Nu crezusem niciodata ca pot exista ingeri pe pamant ,dar evident eu aveam doi ingerasii in fata .

Baiatul era in partea stanga ,avea fata in forma de  inima  ,ochii stralucitori violeti ,iar parul ondulat   blond-roscat  ii cadea  usor pe frunte incadrandu-i in acelasi timp fata lui gingasa .Pe obrazul drept avea o alunita mica   ,care ii dadea un aer cu atat mai fermecator .

Fetita din partea dreapta ,zambea cu afectiune catre tatal sau  .Avea aceiasi fata  in forma de inima peste care se revarsau cascadele blonde-roscat  ce ajungeau pana la talie .Semana leit cu fratele sau ,doar ca ochii ii erau  acelasi verde starulicor  ca ai tatalui ei .

Domnul Dorian  s-a aplecat  usor si in urmatoarea clipa copii i-au sarit in brate ,inconjurandu-i gatul cu  bratele

-Tati ,ce se intampla ?intreba baiatul  uitandu-se peste umarul tatalui sau ,la noi

Bineinteles ca nu am priceput  nimic .La naiba cu limba asta ,parca ar fi chineza !Dar cu toate astea nu puteam sa  nu aud ca vocea baiatului era atat de placuta ,de  melodioasa ca o simfonie perfecta

-Cine sunt ele ?continua

Domnul Dorian se intoarse catre noi ,inca tinandu-si copii in brate .

-Acestea sunt doamne care au venit pentru postul de bone ,copii .Iar voi va trebui sa alegeti pe una dintre ele !vocea Dm. Dorian se schimbase ,devenise dulce,protectoare  si  foarte iubitoare

Copii ne analizara  cateva secunde si apoi fara sa spuna ceva se desprinsera de gatul tatalui lor si acesta ii lasa usor pe podea .Se apropiara usor de noi   ,uitandu-se in toate partile .Deci , acum trebuie sa aleaga ,asa cum spusase Dm Dorian .

 

Doamne ,te rog sa nu le trezesc vreun interes ,nu as vrea sa fac ceva  gresit si sa-l supar pe  Domnul  dictator .Tot ceea ce  vreau  e sa plec cat mai repede  spre capitala .La atatea femeie ,trebuie sa  aiba o masina ,sau un autocar  .Si asta va fi sansa mea sa ajung la autostrada  si apoi direct pe aeroportul din capitala .

Of, nu am de ce sa ma ingrijorez ,nu are cum sa  fiu eu aleasa!Nici macar  nu cunosc limba !

O doamne !

Am inchis  ochii ,dorindu-mi sa scap cat mai repede de-aici .

Sper sa arzi in vacanta Erick ,numai tu esti de vina ,nenorocit las ce esti !De ce nu mi-ai spus ca nu vrei sa te casatoresti ?!De ce a trebuit sa trec prin aventura asta din cauza ta ?La naiba ,nu numai el e de vina ,pana la urma  eu l-am ascultat si am plecat spre Grecia .La dracu ,puteam sa ma duc oriunde alt undeva ,puteam schimba biletele ,dar nu, eu a trebuit sa-mi demonstrez ca pot sa merg in luna de miere singura !Idioata ,idioata ce esti !!!!!

Trebuie sa ma calmez !

Totul va fi bine ,voi pleca spre capitala  si atunci ………….

Gandurile mi-au fost intrerupte brusc de o atingere gingasa si fina pe mana  mana mea .

Am deschis ochii privind podeaua  ,fara sa intrasnesc sa zic ceva .

Nu ,nu,nu  nu se putea !NU SE PUTEA SA FIU ASA GHINIONISTA !

Atingerea s-a inasprit ,ba ma mult  am mai simtit una si pe mana stanga .

O nu!!!

-Tati ,o vrem pe ea !au soptit vocile catifelate  de langa mine

Firar sa fie !

Am  luat o inghititura mare de aer si am ridicat capul ,atat cat sa imi pot vedea mainile .

Si asa cum ma asteptam pe fiecare parte aveam cate un ingeras .In partea dreapta  era fetita ,privindu-ma zambind   si fluturandu-si genele lungi   , gest care o facea sa para  chiar mai  dragalasa ,daca era posibil .In partea stanga baiatul zambea si el ,iar alunita de pe obraz formase o gropita draguta .Doamne sunt perfecti ,sunt minunati si ingerii sunt urati pe langa ei

-Hey !am soptit eu sperand ca descoperind, ca nu stiu limba nu  ma vor ma vrea

La naiba erau copii ,cum sa-si dea seama ca nu cunosc limba ,am spus doar un cuvant .

-Vorbesti engleza ,iubesc engleza !sopti fetita  cu engleza perfect acentuata si clara

Am inlemnit .Deci nu erau numai frumosi ,erau si genii !

-Tu..tu..tu cunosti engleza ?am intrebat balbait

-Da  si fratele meu la fel !mi-a raspuns zambind cu tandrete

Am intors privirea catre baiat ,dar acesta nu se uita la mine se uita  pierdut in spatele sau ,adica in fata mea .

Am ridicat privirea si iar am impietrit

 

Dm. Dorian era la  mai putin de  1 metru  de mine si zambea .

O Sfinte ,el e…..e…..Doamne el e ispita in persoana !

Si zambetul lui ,atat de perfect ,de tandru ,de stralucitor  .

Of daca ar fi pentru mine ,dar se vedea clar ca este pt copii lui din moment ce pe ei ii privea .Dar sincer nu ma deranja ,ci din contra era mandru de ei si dintr-un motiv bizar asa eram si eu !

M-am uitat inapoi la baiat ,de data asta se uita spre mine si zambea

-Buna !sopti el  in engleza

-Buna !am raspuns automat

In urmatoarea clipa  amandoi ridicara mainile  in sus ,spre mine  .

Ce?

-Ia-ne in brate !sopti fetita

Automat m-am lasat pe vine ,i-am cuprins cu mainile ,iar ei si-au infasurat bratele in jurul gatului  meu

Doamne sper sa ii pot ridica

M-am ridicat  si spre uimirea mea erau chiar foarte usori de parca s-ar fi tinut singurei in aer si aveau nevoie doar de cineva pentru a nu da asta de gol .

Ce naiba spun !Uf calmeaza-te altfel o iei razna

 

M-am uitat la ingerasii din bratele mele ,iar ei ma priveau la randul lor .Ochii lor ma scaparau pana in adancul sufletului ,dar  iubeam sentimentul asta ,simteam ca as fi sarit in foc pentru ei.

-Se parte ca tu vei fi noua dadaca domnisoara………..Vocea Dm Dorian ma facu sa tremur de placere ,mai ales ca era asa aproape

Am ridicat privirea si el inca zambea si de data asta se uita total la mine .

-Domnisoara ,care este numele dumneavoastra?intreba usor amuzat

A…Ce? A!

-Numele meu este  Anastasia aa….vreau sa zic Any ,prefer Any !

Dm Dorian a chicotit

Aer,aer,am nevoie urgent de aer !

-Bine ,Any !spuse raspicat

-Ai sa fi noua bona a copiilor mei  !spuse apoi se intoarse catre celelalte

-Voi puteti pleca !

Nu,nu,nu !Eu nu pot ramane ,adica…

-Domnule….m-am trezit spunand

El s-a intors catre mine

-Da?

-Eu..vedeti eu a…….

-Any !sopti fetita facandu-ma sa ma uit la ea

-Vei ramane cu noi nu ?

Ochii ei verzi ,atat de adanci erau greu de  contrazis

-Pai ….sigur  scumpo !Unde imi este camera ?

Ce am zis

-Yey ! a tipat fetita ajungand pana la obrazul meu si punandu-si capul pe el ,fratele sau a urmato imediat .

Cine ar fi crezut ?!Eu planuisem un copil in 9  luni si primisem 2 in 12 ore . Cautam  o bona suedeza si acum devenisem  eu  o bona americana   in Europa .

Ce imi e si cu viata asta !

 

-Deci sa inteleg  ca acceptati ,domnisoara Any ?intreba  Dm Dorian

-Any ,doar Any si da accept cu placere !

-Bun!spuse el zambind  apoi facu un semn cu mana  si celelate femei iesira rand pe rand din casa  comentand

 

Si acum ce ?

 

-Copii lasati-o pe Any sa respire  si haideti sa-i aratam casa !

Cei doi se dezlipira de mine fara tragere de inima .I-am pus usor pe pamant si le-am zambit .

-Hey ,toate ca toate ,voi stiti cum ma cheama ,dar eu pe voi nu !Deci ?

Amandoi rasera

-Eu sunt Angelique ,dar prefer Angi!a sopti ea vesel

Doamne ai fi zis ca un copil de 3 ani   nu are o exprimare asa fluenta si pe-deaspura in alta limba .

-Si eu sunt Angelo !sopti baiatul atragandu-mi atentia imediat

Imi zambi   cald apoi imi atins usor obrazul

-Tu esti draguta ,nu ca Felicia !

-Felicia ?am intrebat confuza

-Fosta bona !mi-a raspuns Dm Dorian

Am ridicat privirea spre el

-Felicia   a fost fosta bona ,s-a purtat urat cu ei  si eu am avut grija de ea !imi explica el cu privirea  clocotind de iritarea

-Ati concediat-o ?

El nu imi raspunse ,se uita catre copii si fara sa le spuna  ceva ,ei  se dusera la el si il prinsera  fiecare de  cate o mana .

-Haide sa iti aratam casa !

 

 

 

Doamne casa asta era imensa  ,cred ca avea zeci de camere  ,ca sa nu mai spun o sufragerie imensa ,o bucatarie cat tot apartamentul meu din Manhattan  si o sala de mese  cat una de bal .

-Aici e camera ta !

Domnul Dorian imi arata o usa  din partea dreapta .

M-am apropiat si am deschis-o

-Sfinte !am  soptit inconstient

Era imensa ,defapt nici mcar nu vazusem camera in sine  ,ci sufrageria din fata sa .

Am pasit usor  pe langa canapelele din piele  neagra si am intrat in a doua camera ,dar ncic asta nu era camera in sine ,era  un hol lung  cu multe oglinzi puse pe pereti  ,iar la sfarsitul sau  in mijlocul peretului era o usa dubla  alba cu manere aurite .

Am trecut holul cu mici retineri  ,nu imi venea sa cred ce camera primeam .Era demna de un print ,nu de un avocat ,desi multa lume imi spusase ca sunt  o printesa a dreptului .Deci ,presupun ca merge si asa !

Am apucat manerele aurite si am deschis usa .In  fata mea a aparut un  pat alb cu baldachin ,care era imbracat in lumina .M-am apropiat usor si am ridicat capul

-De-asupra patului era  o un  vitraliu colorat  ,prin care treceau razele soarelui Nu puteam sa vad modelul  sau pentru ca soarele era prea puternic si ma orbea ,asa ca am renuntat  si am privit restul cemerei ,Mobila  era in stil vechi ,la fel ca si patul ,iar  pereti erau pictati in principal   cu alb ,roz  pal ,auriu  si  verde .Nu era vorba de un peisaj  ,mai degraba desenul arata un  copac cu multe ramuri colorate ,deasupra caruia   sburau frunze si ploua  cu picaturi colorate .

Imagininea era una asta de linistitoare ca ma facea  sa-mi fie somn .

-Iti place ?

M-am intors catre usa de la camera .Dm Dorian ma privea curios  si cu un zambet  cald .

-E foarte frumos ,multumesc !

-Ma bucur ca iti place ,celorlalte bone nu le-a placut  ,asa ca am  amenajat o camera mai moderna la etajul inferior  ,ce e drept ai  televizor numai in livingul de la cemera ,dar daca doresti putem sa…….

-Nu e necesar ,e perfect !l-am intrerupt

Si chiar era perfect ,eram in micul meu colt de rai .Cine mai avea nevoie de Grecia ,imi gasisem propriul Olimp

-Atunci ,bine !Copii au coborat  jos. Aproape s-a  inserat ,asa ca  programul va incepe de maine dimeneata ,eu plec devreme in jur de 4 dimineata ,copii se trezesc pe la 9 ,asa ca ar fi bine sa fi si tu treaza .Am  oamenii angajati pentru treburile cospodaresti ,asa ca treaba ta va fi exclusiv sa ai grija de copii .Bucatar nu exist ,asa ca va trebui sa te descurci singura pentru tine ,frigiderul e aprovizionat  mereu ,deci vei gasi tot ce ai nevoie .

-Si copii ?Ei ce mananca ?

-Copii mei mananca in cemra lor  si  nu vor avea nevoie de ajutor .Atunci cand iti cer insa ,in frigidere pe raftul de sus se afla niste cuti rosi   ca de suc ,le dai  cate una la  amandoi .Tu nu ai voie sa bei din ele pentru ca sunt medicamente  si ti-ar putea face rau .

-Medicamente ?Sunt bolnavi ?am intrebat terifiata de gand

-Nu ,sunt niste suplimente alimentare !Alte intrebari ?

-Mai  locuiesc alti angajati in casa ?

-Nu ceilalti pleaca  apusul soarelui .Altceva?

-Doar o rugaminte ,am avut ceva probleme decand am ajuns in  aici si  mi-a fost furata masina pe care o inchiriasem ,ati putea va rog sa   transmiteti firmei nr meu de cont pt a-si putea recupera paguba ?

Dm Dorian m-a privit suprins ,apoi  s-a incruntat  si a soptit

-Ma ocup eu de asta ,nu va fi nevoie de nici un  nr .Unde ti-a fost furata masina ?

-La un han  ,dar sunt cativa km pana acolo .

-Ai venit pana aici pe jos ?intreba uimit

-Nu  mi-a fost imprumutat un Atv ,dar a ramas fara benzina  si apoi am mers pana aici pe jos .

El ma privea suprins

-Da-mi voie sa te intreb ceva !Ce cauti in tara asta ?

-Ma indreptam spre Grecia ,dar avionul a aterizat la Sibiu de urgenta ,nu am vrut sa mai astept ,asa ca am plecat  singura spre capitala pt a lua un alt  zbor ,dar m-am ratacit .

-Aha si  ce cautai in Grecia ?

Ce sa-i zic ,ca ma duceam in luna de miere singura?

-In ….vacanta !

-Singura?!

Firar!

-Da!

Dm.Dorian a venit catre mine

-Domnisoara Anastasia ,ma tem ca nu puteti inlocui vacanta din  Grecia aici .Casa mea nu e hotel ,deci daca vreti sa va duc in capitala ,doar spuneti-mi  o sa va trimit cu o masina .

Serios?Asta era sansa mea !Dar copii ,vor fi tristi ?Ce spui Anastasia ,deabia te cunosc o sa le treaca !Dar ……..

-Deci ?intreba nerebdator

Nu ,nu pot pleca ,le-am spus copiilor ca raman ,omul asta atrimis celelalte bone  acasa ,deci nu avea inlocuitoare pentru mine ,nu ar fi corect .Si apoi aici ma pot  linisti ,nimeni nu stie unde sunt si totul va fi bine

-Raman !am spus hotarata

-Sigur ?

-Da !

Ma privi  cateva clipe ,apoi zambi

-Bine atunci ,va voi pregati contractul de muna ,dar mai intai o luna de proba ,daca intr-o luna   totul va fi bine si vei vrea sa ramai iti voi da contractul .Cat despre salariu ……

-Salariul puteti sa mi-l depuneti intr-un cont ?l-am intrerupt iar

-Sigur ,asa am sa fac !O si domnisoara Anastasia ,a trebui mai intai sa ascultati pana la capat  ce vreau sa spun !

M-am rusinat imediat

-Imi cer scuze ,obisnuinta carierei !

-Adica ?intreba el confuz

-Sunt avocata !

Ei bine acum chiar parea socat

-Esti avocata si lucrezi ca bona ? Ai fost data afara din barou ?

-Nu , mi-am dat demisia de la firma la care lucram !

-De ce ?

Ce ii zic ?

-A……o chestie personala !

Ma privi  ciudat cateva secunde

-Amanta sefului ?

Cum asta credea el ?!!

-Nu!!!am tipat eu ,apoi m-am rusinat de iesirea mea

-Fosta logodnica a fiului sau ,am raspuns sec

La naiba cel interesa ?!!Doar nu ……nu nu nu  nu !!!!!Nu are cum sa  imi bata asa un apropo !Nu nu am veni sa ma relaxez  nu sa ma destrabalez ,de asta se ocupa Erick !La dracul ,iar mi-am adus aminte de el !!!

Dm Dorian a  chicotit  usor ,iar eu am tresarit

-O povete complicata ,nu-i asa ?intreba el amuzat

-Nu chiar !am raspuns stramband din nas

-Dar prefer sa nu imi amintesc !am continuat sperand sa o lase balta

-Bine ,cum doresti !

Se intoarse sa plece

-Domnule ?

-Da ?raspunse inorcandu-se

-A….voi avea nevoie de    niste haine ,am decat o geanta ,restul mi-au fost furate odata cu masina ,deci daca  puteti trimite pe cineva ,sau   daca aveti internet  ca sa pot comanda ceva .Platesc eu !

Domnul Dorian  a ras

-Voi avocati ,totul se rezuma la bani ,nu ?Nu iti face griji  voi avea eu grija de asta .Am sa trimit pe cineva sa iti  aduc valiza sus ,poti cobora jos ,sau daca preferi poti ramane in camera ,copii  si cu mine vom pleca cateva ore  si probabil tu vei dormi deja cand ne vom intoarce .

-Inregula ,voi ramane  aici .Domnule nu imi spune-ti unde sunt camerele copiilor ?

-Nu ,nu e nevoie sa stii ,vor cobora singuri jos .Camerele sunt un etaj mai jos ,dar tu nu ai ce cauta acolo .

Privirea lui nu lasa loc de negocieri si inca odata  imi aminte de un dictator .

-A…ok si s….sotia dumneavoastra?

M-a privit  socat cateva clipe ,apoi a izbugnit in ras

-Nu am asa ceva !

-O……imi cer scuze !Deci daca vine sa ii vada ?

-Nu va veni !spuse el sobru

E dracie ,doar nu e moarta ,cum sa nu vina ?Sau e ……….Ops

-Imi cer mi de scuze ,domnule nu am vrut sa ………Doamne imi pare asa rau ,nu mi-am dat seama ca …….

-E moarta ?intreba lejer

-Da,imi cer scuze !

Dm Dorian ridica din umeri  si privi nepasator ca si cum am fi vorbit de o pereche de sandale

-nu  ai de ce sa iti ceri scuze si nu iti face probleme copii mei stiu totata povestea deci nu te sfii in  cuvinte .Asta nu inseamna ca vreau sa-i intrebi despre ea !S-a inteles?

-Da domnule !

-Bine ,apropo de haine ,ce culori iti plac?

-A orice domnule  nu am preferinte !Va trebui sa-mi spuneti cine va cumpara ca sa-i pot da marimile

-Eu iti voi cumpara haine si nu amnevoie de marime !

CE????????

Cum sa imi cumpere el hainele !Adica el ……

-Domnule as  prefera o femeie ,pentru stiti dumneavoastra………..

-Lenjerie intima ?intreba  cu un zambet  amuzat

Sfinte,Doamne, Dumnezeule  !!!!

Am dat afirmativ din cap ,privind la podea

-Ma descurc si cu asta ,stai linistita !

Ce ?Cum?Adica stie ….nu !Normal ca nu

Fara sa-mi dau seama mi-am privit bustul .Nu era chiar unul impresionant  ,poate chiar din contra ,dar invatasem sa accept asta si acum ,o nu ,nu,nu!

-Domnule ……..

-any serios ma descurc !Si apoi nu esti prima femeie pe care o vad !

Si cu asta s-a intors si a plecat pur si simplu !

O Doamne tine-ma am inceput sa si rosesc !

 

 

 

Nu am mai coborat la parter ,am stat in camera si mi-am asezat putinele haine in dulap ,incercand sa nu ma mai gandesc la  faptul ca Dominik imi va cumpa  hainele

Norocul meu a fost ca  lucrurile de igena se aflau chiar in geana pe care luasem ,deci aveam periuta ,prosoapele ,pasta si cel mai important tampoanele si benzile de ceara ,pentrut ca sincer  as fi murit de jena sa-i spun de asa ceva !

 

Dupa ce mi-am asezat lucrurile ,m-am dus in livingul meu personal ,m-am asezat pe una dintre canpele si am dat drumul televizorului cu  plasma .O Doamne avea chiar si 3d ,cat imi dorisem unul dinasta ,dar Erick  fusase intotdeauna  un pic sceptic ,cred ca ii era frica sa nu iasa Terminatorul din Tv si sa-l omoare .Imh tentanta idee!

Majoritatea programelor erau in romana ,dar am prins cateva filme dragute  in engleza .M-am uitat ceva timp apoi cand  am inceput sa atipesc ,m-am ridicat si m-am dus  in pat .Acum nu mai era  nimic care sa ma impiedice sa vad vitraliul .

Invelit su patura si am urmarit linile curbe din desen .

Era  o icoana !O icoana cu ingeri si cu Fecioara Maria ,era superba !

In timp ce analizam bucatile de geamuri colorate , mi s-a parut ca vad pe cineva   privindu-ma de-afara .

Am strans ochii cu putere

Ce prostie zic ,cine sa fie pe acoperis ?!!

Uh ,am inceput sa ma tampesc  !

Cand am privit din nou umbra pe care o vazusem disparuse .Oh te rog ,probabil era din cauza luni !

M-am intors pe o parte si am adormit

 

 

 

 

 

A doua zi dimineata soarele  care mi se juca pe fata ,m-a trezit .M-am imbracat repede  si am coborat  la parter .

Copii nu erau inca asa ca m-am dus in sufragerie asteptandu-i .M-am asezat pe canapelele vechii imbracate in panza si am  inchis ochii ,incercand sa ma relaxez

-Tu esti noua bona ?

Am deschis ochii imediat .In fata mea se afla   o  femeie invarsa imbracata in alb

-Nu va inteleg doamna ,dumneavoastra sunteti ?

Femeia se uita ciudat la mine

-E americanca ,Maria nu stie romaneste ! in camera intra  paznicul de ieri

-O buna dimineata ,domnule …….

-Liviu  si va rog fara domnule .Cum ati dormit ?

-Foarte bine !

-Ma bucur ,ea este Maria  menajera !spuse el in engleza

-Maria ,ea este  domnisoara Anastasia !continua pe limba aia ciudata

Femeia facu un semn cu capul si eu  i-am raspuns imediat la fel

-Scuzati ,dar ea nu stie  engleza ,de fpat iafara de mine ,nici un alt angajat nu stie !

O minunat !

-Deci ea cat crezi ca va rezista ?il intreba femeia

-Maria !

-Haide ma Liviule ca stii si tu ca celelalte 5 au disparut brusc !

-Au fost concediate  si nu e de mirare eu personal  am vazut pe scorpia de Felicia ridicand mana la Angelo !

-O hai ,normal in casa asta iti pierzi mintile nu e vina ei !Zau ca daca nu as stii ce spun as spune ca asta e casa raului !desi nu intelegeam ce spune vocea femei ma speria

-O ,mai taci cu prostiile tale babesti si treci la muna !

Liviu se intoarse catre mine

-Imi cer scuze ,Maria e o  barfitoare ,dar e  o  buna gospodina !

Am dat din cap  ,ei macar am un amic de conversatie

 

In jur de ora 9 copii au coborat  ,pana atunci Liviu imi facuse cunostinta cu toti angazati si toti se uitasera la mine ciudat ,unii cu mila ,alti cu teama .Ce Dumnezeu ziceai ca voi fi noul porc de Craciun !

Dupa ce copii au coborat toti angajatii mai putin Liviu au plecat .El a mai ramas cu noi cateva minute ,apoi s-a dus la treaba sa .

Am petrecut aproape totata ziua in parcul din spatele casei si trebuie sa recunosc  era mai bine dotat ca parcurile publice din New York .

Copii s-au distrat pe cinste ,apoi m-au pus sa le citesc o poveste  de dupamiaza ,dar cum le stiau deja pe toate am inventat una si chiar mi-a iesit bine !

Pe la ora  5 mia-u cerut sucul din frigider asa  ,m-am dus in bucatarie si am luat doua cuti .Maria era acolo si imediat ce a vazut ce fac ,s-a ingalbenit la fata si a soptit

-Raul ,biata fata !

Nu stiu ce a zis ,dar femeia asta avea sigur probleme cu tartacuta .

Le-am dat sucurile copiilor si ei le-au baut imediat .Am avut o vaga senzatie ca ochii lor se schimba in acel moment ,dar apoi totul era la fel ,deci in mod sigur Maria avea vreun miscrob de nebunie transmisibil .Va trebui sa ma feresc de ea .

La apus ,angajatii au plecat spre case ,iar eu si copii am intrat   in  sufragerie si ne-am uitat la desene .Bineinteles ca nu intelegeam ,dar copiilor le placea si asta ma bucura .

La un moment dat copii s-au ridicat brusc si s-au indreptat catre usa .Fara sa inteleg m-am dus dupa ei

Nu a mai durat mult si  o masina s-a auzit oprind in fata casei .Copii au  iesit in fuga si s-au aruncat in bratele lui Dominik

Am ramas socata ,oare venea in fiecare zi la aceiasi ora ?Sigur ,doar nu auzisera masina  ,nici macar eu nu am auzito .

Mi-am scuturat capul ,clar  am inebunit !

 

-Cum a fost   azi ?m-a intrebat domnul Dorian   o ora mai tarziu cand ma conducea spre camera .

-A fost ,minunat !Ne-am inteles perfect ,copii sunt foarte dragalasi si ascultatori .

-Ma bucur ca  ve intelegeti !spuse zambindu-mi

Am ajuns la usa camerei mele

-A …apropo  ti-am  cumparat hainele ,sunt pe pat !a spus si inainte sa mai zic ceva a si disparut

Am intrat in camera si  m-am dus direct catre pat .Am scotocit in prima ,dintre cele 8 punci rosii  imense .Era cu tricouri ,a doua cu blunze ,a treia cu pantaloni ,a patra cu fuste ,doua dintre ele erau  pline cu cutii de pantofi ,intre a saptea am gasit  haine de ocazie ceea ce m-a pus pe ganduri ,dar cel mai tare  ma bulversat ultima punga .Era plina cu lenjerie intima si culmea culmilor era perfecta ,de parca ar fi cumparato eu ,cum e posibil asta ?

Doamne  si ce sa mai zic defaptul ca absolut toate ,erau ori din matasase ,ori din dantela si zau  ca desi ma intelesesem bine cu Victoria Secret  in America ,este erau prea provocatoare si cu niste modele unice pe care nu le mai vazusem .

Sfinte ,doamne  numai gandul ca el le cumparase pentru mine si roseam ca un rac .Si eu nu roseam !Niciodata!Doar eram avocat ,trebuia sa intimidez nu sa fiu intimidata ,dar clar ca Dominik Dorian avea alte planuri pentru mine .Si a naibi sa fiu daca nu ma incanta ideea .

Ce tot spun ,eu nu am fost  niciodata asa !Nu mi-am dorit un  barbat doar pentru ca arata bine ,bine extraordinar de bine sau inuman erau descrieri mai potrivite .Dar totusi ,am ajuns aici de o zi si  deja ……..nu,nu,nu,nu nu am nevoie de alt barbat pe cap si cu atat mai putin de o aventura .Clar nu am sa cedez tentatiei  si oricum el nu ar cum sa ma vrea !Adica ar putea avea orice femeie din lume ,fie ca ar fi ea Heidi Klum ,de ce sa ma vrea pe mine !?

Nu ,totul e in imaginatia mea ,dar cu toate aste  trebuie sa recunosc ca :

Moarte numele tau este Dominik Dorian !

Lasă un răspuns

