Inchisoarea pierduta part3

Emy pov

Am intrat in camera  aproape de 9 seara ,adica cam la  2 ore de la plecare.M-am apropiat de pat usor crezand ca Darren doarme ,dar patul era gol .

-Darren ?

M-am plimbat prin camera ,am deschis usa  de la  dressing si am ciocanit in cea de la baie .

Nici urma de el

Unde Dumnezeu s-a dus ,i-am spus sa ma astepte aici .

Am iesit in graba din cemera si am coborat scarile   ducandu-ma direct spre sala de  sedinte .Speram ca ceilalti mai sunt inca inauntru .

Am izbit usa de perete si toata lumea s-a intors spre mine

-A disparut …………….dar m-am oprit brusc  cand am vazut ca toti erau asezati in jurul lui Darren .Cum ajunsase aici cand eu de-abia plecasem acum 5 minute ?M-am incruntat  incurcata ,iar el mi-a zambit ridicand din umeri lejer .Am chicotit ,barbatul asta era plin de surprize .

-Cioc ,cioc! A spus Cornelia intrand in camera

-Data viitore ciocane pe bune ,ce zici ?

-O hai nu mai fi asa morocanoasa ,ar trebui sa fi fericita !spuse ea arucandu-se pe canapeaua de  langa pat .

-Ce motiv as avea sa fiu   fericita ,daca   practic mi-ati rapit alesul ?am intrebat  iritata  in timp ce imi aranjam cd  pe raft

-O hai Emy ,nu l-am sechestrat doar ca nu cunosti  asemenea razboinici in fiecare zi .

-Inteleg asta ,dar ceilalti razboinici eliberati ?Nu puteti sa-i „interogati” pe ei ?

-Pai daca si-ar reveni ,”i-am interoga” spuce Cornelia scotand limba la mine
Nu era corect ,in sfarsit  puteam sa fim impreuna ,iar el  erain sufragerie povestind

-O hai Emy ,tu o sa-l ai de acum in colo numai pt tine ,oricum daca e sa fiu sincera si eu vreau sa termine discutia ,trebuie sa-i arat lui Rick  ceva pentru nunta .

-IN cazul asta ,cred ca Rick se roaga ca Darren sa nu termine povestiile !am chicotit

-Adica !?exclama indicnata Cornelia

-Adica sa fim sincer Cornelia  tu si pentru un bal exagerezi ,dar pt propria nunta ,mie mila de Rick !

-Hei nu te razbuna pe mine ,pt problemele tale !a spus suparata si a iesit din camera

1,2,3

-Noapte buna !A si apropo astea sunt pt tine!spuse ea bagand capul pe usa si zambindu-mi  ,apoi iesi iar.

M-am uitat pe pat sa vad ce a aruncat .Pe cuvertura albastra zaceau doua bucati de material  mov.Matase,am presupus eu .Mi-am trecut usor mana pestea ele si le-am ridicat .Doamne Cornelia !Acele bucati mici erau  defapt o pereche de pijamale .Pantaloni erau pana la genuchi  ,iar maieu era destul de acoperit pt gusturile Corneliei  ,de unde am presupus ca le luase special pt mine .Cu toate ca erau cat de cat   decente ,nu aveam sa port asa ceva .Le-am mai privit odata si apoi le-am aruncat pe canapea .

………………………………………….

Era deja  ora 12 jumatate  noaptea si Darren nu aparuse .ce statea atat ?

Nervoasa m-am ridicat din pat si m-am invartit prin camera .Ar trebui sa-l pedepsesc !m-am gandit   ,privind catre bucatile de matase ce zaceau pe canapea ..

M-am ridicat  usor si le-am  imbracat ,apoi m-am asezat iar in pat invelindu-ma .Se facuse deja 12 jumatate cand Darren a intrat in sfarsit in camera.

-Domnita mea ,dormi ?intreba el domol ingenunchind langa pat

-Nu !am raspuns usor somnoroasa

-Unde ai stat atata?

-Imi pare nespus de rau domnita mea ,dar lumea ta este mirifica .Richard ,Slava Domnului ca traieste,mi-a aratat  o mare parte din  ea.Tehnologia asta e uimitoare !Vorbind  despre viitor  Darren parea un copil ce tocmai primise ce-l mai asteptat cadou .

-Ma  bucur ca iti place!am soptit  mangaindu-i obrazul

Darren si-a asezat mana  peste a mea .

-Mi-a fost dor de tine ,domnita mea!

-Si  mie !Nu iti  este somn ?

-Nu chiar !Am dormit mult ,mult timp !spuse el chicotind

-Atunci ma poti tine macar in brate in timp ce dorm ?!am intrebat plina de speranta

-Esti  sigura ca e  permis ,domnita mea ?!intreba incruntandu-se

Nu m-am putut abtine sa nu rad

-Te porti de parca ar fi vreo crima !Haide !am spus dandu-ma mai  in spate si batand cu palma   spatiul creat

Darren a ezitat   cateva secunde apoi  s-a strecurat pe locul liber ,asezandu-se peste patura cu care eram invelita

-Nu te invelesti ?

-Prefer sa stau asa ,domnita mea !  a spus in timp ce ma inconjura cu bratele

Mi-am asezat capul pe pieptului dezamagita ca nu imi pot folosi noua pijama ca sa il torturez .Dar simtindu-l atat de aproape  in cateva secunde m-am resemnat .

Cu toate astea somnul parca imi disparuse  ,nu doream sa pierd nici o clipa  din acest moment .

-De ce nu te culci ,micuta mea zana !?intreba el  sarutandu-mi parul

-Mi -a disparut  somnul !Nu vreau sa pierd nici un minut langa tine !

Darren a chicotit   si m-a mangaiat usor pe spate

-Avem destule minute impreuna de-acum in colo ,asa ca dormi ,domnita mea !

-De unde stii ?am intrebat sceptica

Darren s-a apropiat de urechea mea si a soptit

-Am o presimtire !

Am chicotit si apoi m-am lasat in voia  viselor .

Dimineata

Urasc soarele !am gandit  incercand sa-mi acopar ochii cu mana .Puteam sa jur ca aseara am inchis jealuzelele  ,atunci cine le deschisase ?

Am atras aer in piept si am deschis ochii resemnata .Camera era scaldata in razele soarelui ,mobila stralucind  ca un far  acolo unde o luminau razele .

M-am ridicat  in sezut si am cascat somnoroasa intinzandu-ma .

M-am uitat imprejur incercand sa-l gasesc pe Darren ,dar  nu se vedea nici o urma de-a lui .La naiba ,se presupune ca e ranit cum poata sa dispara asa?!

M-am ridicat din pat si m-am dus catre dulap deschizand usile cu  telecomanda .Am inaintat  somnoroasa ,lumina era stinsa ,dar am putut vedea cateva haine aruncate pe jos . .Am  batut din palme si lumina s-a aprins .

-Aha ,deci asa mergea !am spus o voce din lateralul meu

-Darren !am  eclamat uimita

-Ce cauti aici ?

-Nu am putut dormi si am vrut sa vad ce  e camera asta !a soptit oarecum rusinat

L-am privit intrigata  un moment  ,dupa care fara sa-mi dau seama am inceput sa rad .Statea in dreptul hainelor de ocazie (99% din ele nepurtate )  tinand in fiecare mana cate doua umerase  .

-Si  hainele mele tI s-au parut interesante ?am intrebat amuzata

Darren a ras

-Mai degraba indecente !

-Daca ale mele sunt indecente …………………..

-Adica sunt si mai rau de atat ?intreba Darren facand ochii mari

-Dap mult mai scurte !!!!am subliniat eu

Darren ma privi inghitind in sec

-Tu …..nu porti asa ceva nu ?

-Nu !am raspuns imediat  si el s-a relaxat vizibil  oftand

-Bine ,pt ca nu sunt sigur cate fiinte inferioare noua as omora daca s-ar uita la picioarele tale !

-O crede-ma nu ar facea asa ceva ,nu esti singurul mascul fiinta magica care devine gelos usor !am chicotit

-Nu sunt gelos !a protestat Darren aruncand  umerasele pe jos si  venind langa mine

-Un pic protectiv poate !a continuat el lundu-ma in brate

Recunosc ca nu am rezistat tentatiiei  de-al necaji un pic .

-Pai in acest caz ……………..

Am fugit din bratele lui si  m-am dus spre un sertar din partea dreapta scotand o fusa de blugi mini si un top cu decolteu adanc .Nu suportam astfel de haine  si nu as fi purtat nici in ruptul capului ,dar nu puteam rezista tentatiei .

-Ce zici daca ies asa imbracata pe strada ?am intrebat abordand o fata serioasa

Darren se uita speriat la mine si exclama

-Spune-mi ca ale sunt niste carpe de praf !

-Nup !am zis zambind

In  urmatorul moment Darren era langa mine  lundu-mi hainele din mana  si arzandu-le in palmele sale pana s-au facut cenusa .La sfarsit zambi cu satisfactie

–Mai am ,Cornelia imi da in fiecare an asa ceva ,nu stiu de ce nici macar ea nu ar purta asa ceva ,dar cred ca  din cauza dorintei de-a cumpara haine  pur si simplu  nu gandeste !

Darren s-a uitat terifiat la mine

-Nu vorbesti serios ,N-ai sa porti asa ceva! Vocea lui suna aproape ca un ordin

Am zambit

-Cineva e gelos ?

-Nu……

-Bine atunci am in dulap o rochie roz scurta,scurta care abia asteapta sa o imbrac!am dat sa  ma duc catre celalalt raft ,dar Darren ma prinse de mana si cu o  privire  infranta zise

-Bine sunt gelos ,fericita ?!

Am zambit  victorios si l-am luat imediat in brate sarutandul

-Foarte ! am soptit la final

-Daca stiam ca asta imi aduce  declararea geloziei ,as fi facut-o mai repede !chicotii el

I-am mangaiat obrazul

-Te iubesc ,domnita mea !

-Si eu te iubesc !

Darren imi saruta obrazul

-Ce zici sa ardem impreuna toate hainele ale scurte ale tale  si sa o avertizam pe Cornelia cu privire la ele !

Am ras   apoi m-am aplecat spre el pana cand fruntile noastre s-au atins

-Esti sigur ca nu vrei sa pastrez ceva doar de dragul priviri tale ?l-am tachinat  razand

Nu stiu ce patisem .Nu fusasem niciodata genul care sa flirteze  ,sau sa rada fara control  .Dar se pare ca dragostea poate schimba multe ,pt ca nu cred ca puternicul  Darren Finck Capitan Suprem ,razboinicul puternic si dur  putea sa  fie inainte atat de sarmant .

Ochii lui stralucira  usor o fractiune de secunda   si razand se apropie de urechea mea soptindu-mi seducator .

-Sunt foarte sigur ,pt ca la timpul potrivit  prefer sa te vad fara nici o bucata de material pe tine ,micuta mea zana  !

Am inghitit in sec .Da cu siguranta dragostea poate intoarce totul cu susul in jos ,dar cine sunt eu sa ma plang!

Sfarsit

 

Hey!Ce mai faceti dragilor ?!Sper ca bine si va bucurati de vacanta .Imi pare rau ca nu am mai postat ,dar sincer nu prea am avut timp ,iar cand  s-au ivit cateva minute  libere  ,ori a intervenit ceva ,ori  din cauza calduri (care a fo st din pc meu de vedere excesiva)nu m-am putut concentra la scris .

In fine , am inceput deja sa scriu alta povestire si de indata ce termin prima parte postez ,promit .Va pup ,o spatamana frumoasa !

Lasă un răspuns

