Hey am revenit

Pt inceput imi cer scz ca a durat atat de mult ,nu mi-am imaginat ca voi trece printr-o perioada cu zero inspiratie in vacanta si n-am sa reusesc sa scriu .Imi pare rau ca v-am lasat balta ,dar de acum incolo o sa revin la scris si sper sa reusesc sa postez cum postam odata .Imi cer scuze de la cei care practic m-au asaltat pe mess =)) cu intrebari daca am patit ceva si nu le-am raspuns din motive ca nu prea am mai intrat pe mess .Sunt foarte bine ,insa nu am reusit sa scriu pn mai acum o saptamana.
Mai jos aveti o prima povestire din Amazin integral si sper ca saptamna viitoare vineri-sambata sa postez alta(de data asta nu mai promit=)) )
Oricum pt cei care nu vazut inca pe partea dreapta a pagini scrie ♣ ONE-SHOT si apoi Povestiri din Amazin ,ei bine acolo o sa gasiti toate povestirile fara sa mai fie nevoie sa cautati prin arhiva .Cam asta a fost tot ,lectura placuta!
O…Ps:Scz pt cei care au intrat pe blog si li s-a incarcat greu ,eu am fost de vina pt ca tot schimbam imaginea blogului ,unii dintre voi chiar m-au intrebat daca l-am sters si de aceea nu se mai incarca ,iar eu nu stiam ce sa le raspund (apoi mi-am dat seama)oricum am terminat de modificat(cel putin deocamdata) si sper sa va placa si voua/Va pup pe toti ,un weekend placut!

Lasă un răspuns

