M-am intors!

Imi cer scuze ca nu am mai dat niciun semn de viata ,dar am fost un pic cam ocupata in ultimele luni .Oricum va anunt ca voi reveni la scris incepand de maine (Ajunul Craciunului)Voi posta urmatorul capitol din fic in jur de ora 1 dupa-amiaza ,iar apoi voi continua sa pun capitolele in fiecare seara de la ora 8 ,astfel incat pana de Revelion sa apara si epilogul (ca vorba aia nu e bine sa incepi noul an cu treburile neterminate ,plus ca v-am promis la sfarsitul vacantei ca voi termina fic pana sa inceapa sc. si nu prea m-am tinut de promisiune ,asa ca trebuie sa ma revansez cumva )Multumesc tutror celor care mi-au lasat mesaje pe mesenger si imi pare rau ca nu v-am raspuns la el ,dar dupa cum multi si-au dat seama aceea nu e adresa mea principala ci una pt cititori ,iar cum nu am mai postat nici nu prea am mai intrat pe ea .Oricum va doresc o zi placuta in continuare si sper sa „vedem”maine !

Lasă un răspuns

