Provocare partea a 2-a

Ii priveam pe cei 4 cum se uitau la Spin si dadeau dezaprobator din cap .Imi revenise cat de cat vocea ,asa ca ridicandu-ma in sfarsit de pe podeaua cavoiului ,m-am indreptat catre ei .
-Hei ! am zis dregandu-mi glasul
Toti i s-au intors spre mine .
-Uuuu ,s-a ridicat !tipa Spin
-Taci odata !se rasti Tanner
-Esti bine draga ?intreba Melina lundu-ma de brat
-Sunt bine ……….ba nu nu sunt !Imi explica si mie cineva ce se intampla ?
-Dati-mi voie sa va explic eu domnisoara !spuse Tanner
-Opa Tanner te dai la o fiinta magica ,cineva o sa aiba probleme !chicoti
-Taci Spin sau te zbor cu fulgi cu tot !zise Sam apropiindu-se de el
-M-am saturat de voi nu aveti simtul umorului !!!!tipa Spin
Incepura sa se certe ,Spin fiind motivul principal .
Capul ma durea ingrozitor si ma simteam la fel de molesita ca o rosie in soare .
-Stop !am tipat cat de tare m-au lasat corzile vocale
S-au intors care mine fara sa mai spuna un cuvant
-Bun acum ca s-a facut liniste ,explicati-mi de ce vorbesc cu niste spirite ?
Spin ridica mana si ranji amuzat
-Inafara de tine !am spus serioasa
Lasa mana in jos murmurand ceva de genul :”Fiintele astea magice ,n-au pic de umor !”
Mi-am dat ochii peste cap si m-am uitat la ceilalti
-Voi !Zice-ti ceva!
Tanner se uita cand in stanga cand in dreapta si ofta
-Va explic eu !Suntem suflete ratacite ,nu putem intra stii tu …acolo sus!
-Adica in Rai?intreb confuza
Ei au dat din cap .
-De ce nu puteti intra?
Sam se pregatea sa spuna ceva cand fara sa-mi dau seama am intrerupt-o
-Sa nu imi spui trebuie sa va prind ucigasul ,ca sa va odihniti in liniste !?
Voce mea era terifiata si nu pt ca imi era frica de un potential ucigas ,dar zau fantome……….
-Nu ,nu,nu!spuse repede Sam in timp ce ceilalti ma priveau ciudat
Grozav acum or crede ca sunt si nebuna !
-Nu e vorba de niciun ucigas !continua Melina
-Atunci ,ce doriti?
-Vrem sa ne ajuti sa o gasim pe cea aleasa !
-Cea aleasa ?Ma simt ca intr-o versiune proasta din Merlin !m-am plans
Spin a inceput sa rada cu gura pana la urechi
-Esti nostima !
-as vrea sa fiu plecat ,deci daca ma scuzati !am dat sa ies ,dar acael Tanner m-a oprit
-Asteapta ,uite stiu ca ti se pare straniu ,dar trebuie sa ne ajuti !
-Cum ?am intrebat exasperata
-Trebuie sa o gasesti pe alesa !insista Melina
Mi-am pus mainile in cap apoi am oftat si le-am lasat jos
-Uite nu stiu cine e aceasta aleasa si nici nu vreau sa aflu ,vreau doar sa ma duc acasa si sa ma pun in pat sperand ca maine dimineata ma voi trezi si voi uita totul !
Am dat iar sa ies ,dar din nou m-a blocat
-Trebuie sa ne ajuti !
-Ahhhh……nu pot !!Habar n-am cine e aleasa !
-Iti va spune stapanul !
-Care stapan ,pt ca sa stiti nu fac spiritism !de data asta toti au izbugnit in ras
– Esti haioasa !chicoti Melani venind langa mine si imbratisandu-ma ,numai ca mana ei mi-a trecut prin umar
-Ups ……….Nu te speria se mai intampla ,Doamne ce te-ai inverzit
M-am smuls repede de langa ea
-Bine ,daca il vad pe acesta stapan pot sa plec ?
-Sigur !spuse Sam ironica ininte ca Melani sa o pocneasca
-Daca iti da voie poti sa pleci imediat !continua Tanner
-Sau as putea sa plec chiar acum intru cat voi nu ma puteti opri ,fiind spirite !
Am dat sa trec spre usa ,dar cand am pus mana si am inpins nu s-a deschis
-Om fi noi doar niste spirite ,dar tot putem sa te tinem aici !spuse Sam ingamfata
-Bine ,duceti-ma sa-l vad pe seful asta al vostru !
-Super !a tipat Melina
Usa de la cavou s-a deschis .
-Pe unde ?am intrebat privind crucile care se „odihineau „ afara .
Melani a venit langa mine si m-a prins de mana tragandu-ma prin cimitir
-Cum de nu ai mai trecut prin mine acum ?am intrebat uitandu-ma la mana ei care pare perfect normala inafara faptului ca era transparenta
-E vorba de concentrare !
M-a tras printre cruci si lumanari spre ultimul cavou din cimitir .
-Si cine e acest stapan ?
-Pai defapt el a fost o fiinta magica importanta ,dar a ….sti tu
-Si nu a putut intrat in rai ,pt ca a facut rau ?
-Nu …o sa vezi !
Ne-am oprit in fata cavoului mare din marmura .Melina a batut de trei ori in usa si ea s-a deschis ,lasand la iveala o camera mare luminata in mijlocul careia se aflau 3 fotoli
Bine de cand exista in cavouri fotoli ?
-Aaa…..ce e cu mobila ?
Melina s-a apropiat si mi-a soptit
-Fiind o fiinta magica importanta vin multi sa aprinda lumanari si sti tu pana stau la coada ……..
Doamne te rog zi-mi ca visez o versiune proasta a Casei bantuite de la Disney
-Haide !spuse tragandu-ma inauntru
Pe fiecare parte a peretelui erau asezate cripte din ciment .Iar pe peretele din spate al cavoului se aflau inca doua mai noi si pline de flori .
-Bi… bine ,deci unde este ?intreb cuprinsa de teroare
Melani ridica din umeri ,inainte sa apuc sa zic ceva ,in spatele nostru s-a deschis usa .
Ma asteptam sa fie ceilalti asa ca nu m-am intors ,insa Melina da
-Stapane !sopti
M-am rasucit imediat in spre usa .
Inauntru intrasera doua siluete transparente ,amandoua de barbati .
M-am uitat prima oara la cel din stanga ,un barbat inalt impunator cam la 30 si ceva de ani oprit, cu parul tras pe spate .Fata era impunatoare ,ochii mari si expresivi si un zambet micut pe buze .
-Stapne ,ea este Dalia si a venit sa ne ajute !spuse Melina aplecandu-se usor in semn de respect .
-Ma bucur sa te cunosc Dalia !a zis apropiindu-se de mine si sarutandu-mi mana .
Mi se parea cumva cunoscut ,dar nu imi dadeam seama de unde .Poate dintr-un cosmar unde el era tipul rau dar frumos ?Oh ce naiba tot spun !
Intradevar avea trasaturi fizice frumoase ,dar nu ma atrageau .
-Ma bucur sa va cunosc domnule ……..
-Manson ,Christofer Manson !
Am simtit cu maxilarul imi cade .Manson ?Manson ?
Celebrul razboinic Christofer Manson ?Glumeste !
-Cred ca esti u pic socata !a zis el bland
-Stiu ca pare ciudat ,dar vei intelege imediat !m-a asigurat el
Cineva si-a dres glasul in spatele domnului Manson ,iar acesta a chicotit
-O el este fiul meu Ryan !
Mi-am indreptat capul catre cealalta silueta si am incremenit .Nu doar pt ca era superb ,dar inima a inceput sa-mi bata cu putere si neregulat ,iar respiratia mi s-a taiat .O nu ,nu,nu,nu !Spune-mi ca alesul meu nu e o ……fantoma !!

Scz ca nu am ajuns sa le pun aseara ,dar a inceput ploaia …mai bine zis furtuna si s-a luat curentul .

Un comentariu la “Provocare partea a 2-a

Lasă un răspuns

