Do you remember me?

Imi pare tare rau ca nu am mai postat ,dar stiti ca eu sunt cu examenul de capacitate si nu prea am mai avut timp ,insa va promit in mod solemn ca maine la 8 aveti urmatorul cap .Apoi saptamna care urmeaza nu stiu sigur ,dar eu sper ca da ,Oricum mai este o saptamna si ceva de chin si apoi gata ,o sa revenim la normal .Oricum maine vine un nou cap ,care sper ca va lamuri unele lucruri ,deoarece v-am cam lasat in ceata cu ultimul .Pup !

Un comentariu la “Do you remember me?

Lasă un răspuns

