Autor

Hey dragilor imi cer scuze ca nu am postat vinerea asta ,dar am fost plecata intr-o excursie rapida la munte si nu am reusit sa postez .Sper ca nu v-ati suparat foarte tare !
Si acum vine partea ce mai grea …oh nu credeam ca o sa ajung aici ,dar statisticile nu prea mai functioneaza decat din joi in Pasti si atunci cand merg  observ cu mare mahnire ca nu am decat 1-2 intrari si 0 com .Stiu ca poate nu aveti timp de com si am inteles si chiar m-am resemnat cu ideea ,dar vazand cum scad intrarile ………….
Am inteles ca poate nu va place ideea ,am inteles ca poate nu va mai place cum scriu ,am inteles multe si asta imi da de gandit daca sa mai pastrez sau nu blogul !Stiti care e culmea ironiei ca pe Dragoste Interzisa ajung cu statisticile  la pana 100 si de intrari pe zi ,iar la acesta nici un sfert ,ce pot sa inteleg din asta …….V-am rugat sa imi spuneti ce doriti ,cum sa va fac pe plac ,dar voi nu ma ajutati .Stiu ca e poate si treaba cu scoala fiind sem 2 ,dar …….nici nu stiu ce sa zic .Ce e cel mai dezamagitor e ca unii dintre fosti mei cititori D.I nici macar urma nu mai au si pt ca de ,am vrut sa fac democratie si sa va las sa va alegeti ficul singuri ,multi dintre voi nici macar nu au votat ,iar dp ce s-a terminat sondajul si au vazut castigatorul a fost ceva in genul „nu imi place nu-l citesc”fara ca macar din curiozitate sa arunce o privere .Ma rog nici nu mai conteaza toate astea ,mesajul principal ar fi ca poate voi suspenda ficul .Vinerea viitoare daca nu postez (toata ziua )sau nu dau un semn de viata inseamna ca am decis suspendarea pe o perioada nedefinita poate chiar finala .Poate multi vor crede ca sunt …nu stiu ,lucruri rele oricum ,dar nu e asta, e simplu fapt ca oricum e greu sa scrii pe fiecare sapt ,in conditiile in care anul acesta pt mine e o incercare (si multi dintre voi stiu asta,pt ca au trecut prin stresul dat de examen ,ori de bac ori de capacitate ),fara sa ai un rezultat ,doar muncind in van.Cam ast ar fi ,iar daca unii dintre voi cred ca e freo tactica pt a obtine com ,se inseala ,nu am pus ceva in genul 5 com sau finish ,nu pur si simplu  mi-am exprimat o alegere viitoare .Asta a fost tot ,o seara frumoasa si imi cer mii de scuze cititorilor care nu se numara in acesta categorie descrisa ,ei sunt „victime „colaterale .

Un comentariu la “Autor

  1. hei!
    scuze ca nuam dat semne de viata acum sunt le infosi pot comenta!
    de ce doar la info?findca am luat 4 si un 7 la mate si sunt pedepsita 7 luni si 4 sile( se intelege de la sine de ce 7 luni si 4 zile) dar mie imi place sa citesc!dar alegerea e a ta!

Lasă un răspuns

