Hey!

Imi para rau ca nu am mai dat nicun semn ,dar  ma bucur sa anunt ca socul s-a mai risipit si macar ma simt in stare sa gandesc ,pt ca nici asta nu mai puteam .Vreau sa va anunt ca am sa reincep sa postez incepand de maine de la 20 (8 seara).Din fericire efectul calmantelor s-a mai risipit si am inceput sa ma tin pe picioare fara ele .Asa ca imi voi reincepe treaba .O vas ruga sa imi  raspundeti la o intrebare .Cand vreti sa apara capitolele de acum in colo ,vineri seara ca pana acum sau sambata ?Dati un com si daca va e indiferent nu e necesar sa comentati .Pup o seara frumoasa si multumesc pt intelegere !

2 comentarii la “Hey!

Lasă un răspuns

