Imi pare rau , dar nu am ce sa fac ………..

Dupa cum probabil ca v-ati dat seama ,postarea e in legatura cu capitolul care trebuia sa il pun asta seara ,ei bine nu prea o sa il pun astazi ,poate maine.Stiu ca probabil multi va veti supara ,dar va rog macar sa citit motivul pt care nu il pun.

MOTIVUL ESTE UNUL SIMPLU ,PT UNI INSA PT MINE ESTE UNUL DUREROS :mi-a murit o colega luni pe 3 ianurie .Era o colega de clasa si o buna prietena de-a mea ,iar pt mine asta a fost un soc imens din care nu stiu cand imi voi reveni.Nu stiu daca puteti sa va inchipuiti durerea prin care trec de altfel ca si colegi mei.Atunci cand iti moare o colega si pe deasupra o prietena la fragila varsta de 14 ani ,din cauza unei leucemi nestiuta de nimeni si descoperita cu 3 zile inainte de deces ,nu este ceva prin care poti sa treci usor .Sa nu va ganditi ca inventez !Este purul adevar ,ce e drept ingrojitor……

Imi pare rau si sper sa nu va dezamagesc ,dar  nu pot sa am inspiratie in astfel de momente ,in prezent am numai o pag din cap(facuta inainte sa moara ea) si nu are rost sa o pun asa.Si oricum chiar daca as fi avut inspiratie cat de cat ,sedativele pe care le tot i-au de  ieri de la inmormantare pana azi nu m-ar lasa sa fac mare lucru .Imi pare sincer rau ,dar e un gol prea mare ca sa il acopar .Promit sa ma revansez cat de repede voi putea .  Nu va suparati pe mine ,sincer nu nu pot sa scriu ,as da toate cap din lume daca as stii ca asta o aduce inapoi.Imi pare rau ,sper din suflet sa intelegeti !!!!

4 comentarii la “Imi pare rau , dar nu am ce sa fac ………..

  1. O Doamne ,imi pare atat de rau !!Eu sincer cand am vazut ieri la status „Sunt la inmormantare”nu am crezut,credeam ca e o gluma .Imi pare tare rau ,da-l incolo da cap ,tu sa=ti revi !Te pup ,pune cap cand poti ,nu te forta !Si ai grija cu calmantele !

  2. aliluia miam reparat calcul!Dar ce rost are cand stiu ca sa intamplat una ca asta…sati moara o prietena e cel mai greu lucreu.Daca asa vei vrea te poti revansa peste o luna, doua lunai…caci nu conteaza cand postezi ci sa te simti bine.Credema stiu cum este de ziua mea cea mai buna si mai draga prietena a mea a murit de cancer la plamani ce nu a fost identificat decat la eutopsie, a fost u zi grea atunci caci exact cand am implinit 17 ani ea a murit la petrecere.Un proverb zicea „Decat sa traiesti plangand, mai bine mori cantand.”

  3. Imi pare sincer rau, stiu ca acum parerile de rau nu prea isi au rostul, nu stiu cum e sa iti moara un coleg, dar cred ca e greu, e un soc nu numai pentru tine care o stiai , dar cand auzi ca un copil de 14 ani a murit e socant, te astepti ca oameni sa maora de la 70 de ani incolo din cauza bolilor mie una cand am citit stirea data de tine , mi-au dat lacrimile si cu am facut eu mereu al astfel de evenimente nefericite :
    -Gandeste-te ca este un loc mai bun si este fericita acolo si ar fi nespus de trista sa te vada pe tine , colega ei ca plangi!
    Sper sa iti revii si iti doresc tot ce e mai bun din lume si sincere pareri de rau pentru tine si familia ei.
    Mereu o sa ne ai pe noi daca se intampla ceva te vom ajuta mereu si sunt absolut toata lumea care iti citeste povestile te intelege si nu te grabeste.
    Suntem alaturi de tine!

  4. Multumesc mult fetelor ca ma intelegeti si ca nu v-ati suparat!Intradevar este o durere surda ,cum s-ar zice ,adica te doare ,dar parca nici lacrimi nu mai ai sa plangi ,eu una numai am .In fiecare zi cand ma duc la scoala si ii vad poza pe banca,alaturi de flori si lumanari parca imi apasa ceva pe inima .Nini imi pare rau pt prietena ta stiu cum te-ai simtit .Pt mn Adina imi era inafara de colega de clasa si o prietena buna si asta face durerea si mai proeminenta.Inca o data multumesc pt intelegere si sper ca saptaman asta sa mai postez un cap sau poate postez doua vineri ,in functie de cum ma simt pt ca un necaz nu vine intotdeauna singur acum mai am si o gripa urata .Va pup si nevedem cat de curand !

Lasă un răspuns

