Trailer

Hey ,dragi mei ce mai faceti ?
Astazi am o surpriza pt voi ,am reusit sa fac un trailer la fic si credeti-ma nu vreti sa stiti de cate ori l-am refacut din cauza ca mi s-a blocat programul .
Gasiti trailerul pe pagian mea Twilight ,mai bine zis fosta mea pagina de stiri pt ca spre rusinea mea nu am mai publicat de mult si nici nu cred ca voi mai putea   .Apasati aici

Imi cer scuze ca nu am putut sa-l incarc pe WordPress dar nu imi da voie ,pt ca e prea mare .Inca ceva daca com ,com aici pe wordpress

.Pupici!

Lasă un răspuns

